czwartek, 1 maja 2014

Rozgrzewka

Tydzień przed Longiem mieliśmy okazję uczestniczyć w II i III etapie zawodów o Grand Prix Małopolski. Sobotni etap miałem potraktować bardzo spokojnie (przetruchtać trasę). Niestety mimo tempa żółwia zdarzył mi się jeden większy błąd. Wyniki "męskiej elity":

1. M.Biederman 42.19
2. K.Legięć        +4.25
3. M.Garbacik   +5.33

Następnego dnia odbył się dystans klasyczny, który nasza grupa treningowa miała potraktować już jak najbardziej poważnie. Pełna rozgrzewka, przygotowanie mentalne przed startem, założenia itp. Niestety już na trójce moje kolano zaliczyło bardzo bliski kontakt ze skałą, później podczas biegu cały czas czułem mocny dyskomfort związany ze stłuczeniem. Do tego mocno zarąbałem dziewiątkę :/

ciekawa analiza trenera W.Dyzio

Wyniki

1. M.Biederman  51.08
2. M.Garbacik    +3.36
3. M.Skorupa     +3.40

Szacun dla Marcina za super bieg, śmignął "staruchów" jak chciał. Niech powalczy w tym roku na EYOC-u.
Tymczasem mnie kolano bolało (nie bolało, tylko napie*dalało) coraz bardziej, całą niedzielę za bardzo chodzić nie mogłem .

W sumie jednak zbliżająca się matura pozwoliła mi się czymś zająć, a nie uprawiać czarnowidztwo i już w środę wyszedłem potruchtać. W tygodniu przed MP akcent przenieśliśmy z środy na czwartek i tym samym mogłem szybko pobiegać drugi etap Kraków City Race - Rozgrzewka.


Wyniki
1.M.Garbacik    21.24
2.T.Lubkiewicz  +0.14
3.I.Waługa         +3.17

Fajna, szybka traska, trochę wariantów do rozkminiania też było. Tym biegiem się trochę podbudowałem przed zbliżającym się longiem. Chciałoby się rzec, trzymajcie kciuki na MP!


1 komentarz: