wtorek, 29 maja 2012

Przygrywka


Podczas KMP, które w tym roku rozgrywały się w Tomaszowie zająłem 5 i 4 miejsce. Na klasyku niestety nie udało się w pełni zrealizować moich założeń i przydarzyły mi się 2 spore błędy, na sprincie zaś wybrałem kilka złych wariantów, jednak generalnie z tegorocznych startów na "Klubowych" jestem zadowolony. Wydawało mi się, że jest to pozytywna zapowiedź przed następnymi biegami kwalifikacyjnymi do EYOC-a, które miały się odbyć w terenie zdecydowanie bardziej mi odpowiadającym, niż ten z Tomaszowa.


..., a tymczasem tegoroczny Baltic Cup okazał się dla mnie wielką klapą. Jak moje biegi na pierwszych dwóch etapach dawały jeszcze nadzieję na udany start w tej trzydniówce, tak na klasyku musiałem przełknąć gorycz całkowitej porażki. Oprócz wydarzenia na 2 punkt zrobiłem zbyt dużo innych błędów i zająłem na tym biegu 6 miejsce. Cały Baltic Cup skończyłem na 4 miejscu tracąc do zwycięzcy..., nie ważne ile. Zawody te były dla mnie solidnym kopem w dupę, jednak najważniejsze biegi dopiero przede mną, więc nie załamuję się, tylko wyciągam wnioski i staram się pozytywnie patrzeć w przyszłość.

Co robisz dzisiaj, by stać się mistrzem? - Drayton McLane Jr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz