niedziela, 13 maja 2012

Ostatni sprawdzian przed najważniejszą częścią sezonu

We wtorek brałem udział w treningu na ciekawej trasce w Lasku Wolskim, a dodatkowym utrudnieniem w czasie biegu był brak kompasu. Niestety pojawiły się błędy, ale jestem zadowolony z wykonania kolejnego treningu w terenie.

W sobotę odbyła się akcja pt. "Cała Polska Biega z Mapą", podczas której wiele osób usłyszało po raz pierwszy o Biegach na Orientację oraz mogło spróbować swoich sił na trasce w Parku Jordana. Osobiście w trakcie tej imprezy zająłem się tym czym lubię najbardziej, czyli zabawą mikrofonem:).




Dziś odbył się ostatni start przed najważniejszymi biegami w tej części sezonu, dlatego postanowiłem potraktować go niezwykle poważnie. Na trasę ruszyłem bojowo nastawiony :d, a pokonywanie kolejnych kilometrów w tym terenie, (po półtorej tygodnia spędzonego na Mazowszu) sprawiało mi dużą przyjemność. Największy błąd popełniłem na punkt 10 (źle odbiegłem i stąd konieczność wyboru gorszego wariantu), ale pomimo tego z biegu jestem bardzo zadowolony, a średnia dzisiaj była niewiele gorsza, niż na klasykach na Mazowszu. Jestem pozytywnie nastawiony, a już w najbliższą sobotę pierwszy bieg z cyklu najważniejszych, czyli Klasyk na Klubowych Mistrzostwach Polski.


Ostatnio moja aktywność na blogu była zdecydowanie zwiększona, ale niestety skończyło się wolne związane z maturami i trzeba wziąć się do nauki:/

Doświad­cze­nie jest naj­lep­szym nauczycielem. - Cyceron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz