niedziela, 6 sierpnia 2017

Dlatego czasem warto żyć!

Kiedy byłem mały,
zawsze chciałem dojść na koniec świata,
kiedy byłem mały,
pytałem gdzie i czy w ogóle kończy się ten świat...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Kiedy byłem mały,
pytałem co to życie,
co to życie mamo,
widzisz życie to ja i Ty,
ten ptak, to drzewo i kwiat,
odpowiadała mi...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Teraz jestem duży i wiem,
że w życiu piękne są tylko chwile,
dlatego czasem warto żyć,
dlatego czasem warto żyć...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
tylko chwile

 

Jak w tytule! Dziś bez dłuższych rozważań (na dłuższą relację z weekendu, serdecznie zapraszam wkrótce, bo i jest o czym pisać). Wiernych czytelników zostawiam z tekstem piosenki i cyconistycznym przesłaniem (Kto jeszcze pamięta tą starą i znaną filozofię?! [z czasów, gdy cyceron był jeszcze piękny i młody!]), że czasem warto żyć oraz tworzyć wspomnienia (a nie tylko żyć wspomnieniami)!

Dziś foteczek sporo nie będzie, jakość też może średnia, ale blogaskowa dokumentacja obowiązkowo musi być.

Było nas trzech, w każdym z nas inna krew, ale jeden przyświecał nam cel!


I romantyczny spacer o wschodzie słońca na Babią Górę, z użytkownikiem Marek Skorupa. Co ten  cyceron jest romantyczny! 


I może najpiękniejsza z wszystkich chwil z tego weekendu, która trwa właśnie teraz! Gorąco pozdrawiam wszystkich czytelników, Wasze zdrowie!


I jeszcze foto dedykacja, na stałe wracamy do blogaskowych dedykacji. Tym razem foteczka z World Gamesów. Zamiast uganiać się za Kyburzami, Robertsonami czy innymi tam gwiazdami, udało mi się zrobić foteczkę z gwiazdą z kraju nad Wisłą! Duży to dla mnie zaszczyt, pozdrowienia! z użytkownikiem Mistrzyni Europy Helusz2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz