poniedziałek, 13 lutego 2012

Czasem czas spróbować czegoś nowego

 W tym roku postanowiłem spróbować czegoś nowego i sprawdzić się na Mistrzostwach Polski w Narciarskim Biegu na Orientację. Był to pierwszy mój start w tego typu zawodach i pierwszy wyjazd na narty w tym sezonie zimowym w ogóle. Ruszyłem na trasę dość nerwowo, dlatego na jedynkę straciłem aż 5 minut, jednak z punktu na punkt biegło mi się co raz lepiej. Na 10 zrobiłem jeszcze nie duży błąd na wejściu, na którym niestety straciłem trochę czasu. Bieg potraktowałem jako fajną przygodę i dobrą zabawę, a na trasie dałem z siebie wszystko licząc na dobry wynik. Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w bieganiu na nartach oraz fakt, że nie miałem mapnika i dużo czasu traciłem na odwijanie mapy, 6 miejsce mogę uznać za sukces, a w przyszłym roku postaram się powalczyć o medal.
Następnego dnia w zawodach o Puchar Paulinum nie licząc złego odbiegu od 5 punktu nie popełniłem błędów, jednak tempo biegu było dużo słabsze, a mój czas i 3 miejsce w mniejszej stawce pozostawiają wiele do życzenia.

A to strona z wynikami zawodów:
http://www.vlio.cz/lob2012/index.php?menu=vysl

Przepaści nie można pokonać dwoma skokami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz