niedziela, 6 maja 2018

Ultralongowa zabawa bukmacherska - podsumowanie

Od Mistrzostw Polski w ultralongu co prawda minęło już trochę czasu, jednak na podsumowania nigdy nie jest za późno. Zabawa cieszyła się dość sporym zainteresowaniem, dlatego będzie kontynuowana (KMP, Wawel Cup, WOC, KMP i jesienne MP) - mam nadzieję, że przed każdymi zawodami uda się przeprowadzić taką zabawę. Poprzedni post osiągnął również rekordową, historyczną liczbę 500 wyświetleń, dziękuję za zainteresowanie i zapraszam do analizy!

Na początek klasyfikacja po pierwszej rundzie:

1. bukmacher (ja) 700$/pkt
2. K.Galicz          -100$/pkt
 . B.Mazan           -100$/pkt
 . K.Kuca             -100$/pkt
 . R.Podziński      -100$/pkt
 . M.Listek            -100$/pkt
 . F.Pryjma           -100$/pkt
 . M.Hewelt          -100$/pkt

Na uwagę zasługuje szalona taśma Kacpra Kucy, którą "zepsuły" Kinga Pogoda i Julia Nyga z Komety Gliwice, dzięki Wam ;)

Kacper Kuca: 2-Olejnik, 5-Wołowy, 6-Kalata, 7-Richert, 9-tak, 10-Kuca, 13-Kijak, 15-nie, 16-tak, 17-poniżej, 19-Stankiewicz, 20-nie

Pozwolę sobie jeszcze przeanalizować swoje własne typy - gdzie bukmacher się pomylił, a gdzie dobrze wytypował szanse dla zwycięzców.


W męskiej elicie faworyci pojedynków nie zawiedli, można wręcz stwierdzić, że kursy były zbyt wysokie i stawiając zachowawcze dubelki można było się dorobić sporej ilości $/punktów.


Bieg ukończyło zaledwie 11 zawodników, wpłynęły na to choroby, NKLki i gorąca temperatura. Stawiając na "powyżej" można było mocno wzbogacić swój kupon. Chapeau bas dla Pana Piotra Cycha, który nie tylko zameldował się w TOP10, ale także TOP6 - kto by pomyślał!


W męskich dwudziestkach wszystkich (chociaż nie samego siebie) zaskoczył Kacper Kuca, a może raczej wszystkich zaskoczył Marcin Biederman? Z kolei pierwsze dwie lokaty w K20 były w zupełności zgodne z oczekiwaniami bukmacherów, ale jaki bukmacher (a nawet personalny trener) obstawiłby, że o brązowy medal walczyć będą Weronika Fortuniak i Barbara Wziętek??? 


Na duże szanse chłopaków z Orientusia w M16 zwrócił mi uwagę Mistrz Europy Juniorów Słowacja 2017 i w sumie ustalając kursy bardzo się nie pomyliłem. W rywalizacji M18 po złoto sięgnął Grzegorz Żurek - tego dnia klasa sama w sobie! 


Medalu dla Komety szczerze powiedziawszy się spodziewałem - stałym zawodnikom GPK jeszcze raz dziękuję za spełnienie oczekiwań i "uwalenie" kuponu Kacprowi. Należy stwierdzić, że w swoim kursie nie doceniłem naszych dziewczyn z K16 oraz nie wziąłem pod uwagę licznej reprezentacji Śląska na CEYOC. Kurs na Sławka spowodowany był nieznajomością konkurencji w kategorii OPEN. Jakkolwiek faworyt nie zawiódł.


Biorąc pod uwagę kategorię K21, możemy mówić o dość sporych niespodziankach medalowych. Brak znajomości aktualnej dyspozycji poszczególnych zawodniczek spowodował dość chybione kursy. Co więcej patrząc na listę startową bukmacher zupełnie nie zauważył Majki Morawskiej - czyżby kłopoty ze wzrokiem? Scusi!


No i śnieg - oczywiście nie spadł, ale nie oszukujmy się w kwietniu mógł spaść. Marcin sugerował nawet by podłączyć zamrażarkę rozsypać trochę lodu i uwalić wszystkim kupony ;)

Także tego, mam nadzieję, że bawiliście się dobrze i jeśli macie jakieś sugestie co do typów zakładów na KMP to... śmiało - piszcie w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Samo granie w obstawianie zakładów meczowych powinno wiązać się z pewnego sposobu relaksem zainteresowaniami. Ja sobie pogrywam u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i od czasu do czasu puszczę jakiś kupon. Kilka razy udało mi się nawet trafić całkiem pokaźną sumę, z której byłem dość długo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchajcie a gdzie najczęściej obstawiacie mecze? Ja od jakiegoś czasu zaglądam na tą stronę http://i-gol.pl/ gdzie jest sporo informacji o zakładach bukmacherskich i zastanawiam się, którą stronę będzie najlepiej wybrać. Może mi coś podpowiecie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń