poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zaczynamy part 2

Pół roku temu zawiesiłem działalność na tym blogu, jednak od pewnego czasu zastanawiałem się nad jej wznowieniem. Dla wszystkich zainteresowanych muszę zaznaczyć, że będzie ona miała zupełnie inny charakter.
Od pewnego czasu obserwujemy proces przeistaczania się polskiej orientacji sportowej, wielu ludzi działa, aby nadać jej odpowiedni profesjonalizm. Zdecydowania należy pochwalić tego typu działania, dzięki którym nasz sport będzie coraz lepiej postrzegany.
Od pewnego czasu zaobserwowałem również, że po każdych zawodach wielu ludzi wypowiada się na temat ich organizacji. Częstokroć padają gorzkie słowa, które niewątpliwie są potrzebne, aby zwracając uwagę na błędy można było stawać się coraz bardziej profesjonalnym w swoim działaniu. Jednak ekspertów od krytyki merytorycznej i krytyki "merytorycznej" mamy w naszym środowisku niewątpliwie wielu. Ja chciałbym na tym blogu zwrócić uwagę na inny aspekt organizacji zawodów.
Otóż po każdym starcie w zawodach z BnO i nie tylko będę publikował swoje opinie na powyższy temat odnoszące się tylko i wyłącznie do tego co było dobre, pozytywne. Chciałbym od tezy, przez antytezę dojść do syntezy. Mam nadzieję, że również pozytywne uwagi pomogą w dążeniu do tego, aby organizacja zawodów stawała na coraz wyższym poziomie.
Serdecznie zapraszam do czytania nowego bloga.

2 komentarze:

  1. To może ja zacznę. W minionym sezonie dobre i pozytywne były:
    1. dmuchana zjeżdżalnia w maju
    2. pokaz samochodów we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się ze zjeżdżalnią bo była droga, bodajże 10 zł za 5 minut czy coś w tym stylu - żal

      Usuń